REGULAMIN SKLEPU / TERMS & CONDITIONS
WERSJA POLSKA
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego https://sewerdwellers.pl/.
§ 2 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – bezpłatna funkcja Sklepu regulowana odrębnym regulaminem (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć indywidualne konto w Sklepie.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Sewer Dwellers Shop prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://sewerdwellers.pl/.
Sprzedawca – Jakub Kulikowski, działalność nierejestrowana. Bielsko-Biała.
§ 3 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres e-mail: sklep@sewerdwellers.
Adres: Sklep Sewer Dwellers, ul. Gminna 15, 43-300 Bielsko-Biała
§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE
Do prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa, która obsługuje JavaScript i pliki cookies.
Do złożenia zamówienia w Sklepie, oprócz wymagań określonych w ust. 1, wymagane jest aktywne konto poczty elektronicznej.
§ 5 ZAKUPY W SKLEPIE
Ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami całkowitymi za towar.
Sprzedawca wskazuje, że na całkowitą cenę zamówienia składa się cena za towar wskazana w Sklepie oraz ewentualnie koszty dostawy towaru.
Wybrany do zakupu produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
Następnie Kupujący wybiera spośród dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz sposób płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
Złożenie zamówienia następuje po potwierdzeniu jego treści i akceptacji Regulaminu przez Kupującego.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą oraz akceptacją Regulaminu Sklepu.
Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.
Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając swoje dane przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 6 PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego: za pośrednictwem platform płatniczych wymienionych na stronie kasy
W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem platformy płatniczej WP-PAY, podmiotem świadczącym usługi płatności online jest Blue Media SA
W przypadku wyboru przez Kupującego płatności z góry, zamówienie musi zostać opłacone w ciągu 3 Dni Roboczych od złożenia zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu umowa sprzedaży zostanie rozwiązana z winy Kupującego.
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, zapłata za zamówienie tą metodą jest możliwa tylko bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.
W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po otrzymaniu płatności od Kupującego. Zamówienie jest wysyłane w ciągu 1 – 6 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty, może się to różnić w zależności od miejsca wysyłki (kraju).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień oraz do anulowania zamówień na życzenie Klienta, które mają status nie wysłane.
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy:
Za pośrednictwem Poczty Polskiej
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody transportowej i niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedającego poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Brak protokołu szkody u kuriera uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrot towaru.
§ 8 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 10 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy;
w którym Konsument nabywa lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta nabywa ostatni z towarów w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które są dostarczane osobno;
zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
Aby Konsument mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi poinformować o tym Sprzedawcę drogą elektroniczną.
Wszelkie zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy znajdującego się na końcu Regulaminu wraz ze zwracanym produktem.
Zwracany towar powinien być zabezpieczony, zapakowany i odesłany w nienaruszonym stanie na adres sklepu na koszt Kupującego.
Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania, zużycia, zapachów.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu i formularza zwrotu o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi dokonane przez niego płatności za zwrócony towar.
Zwrot zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca prosi o zwrot towaru na adres: ul. Gminna 15, 43-300 Bielsko-Biała niezwłocznie, z zachowaniem ustawowych terminów.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§ 9 WYJĄTKI OD PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w których przedmiotem usługi są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w których przedmiotem usługi są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w przypadku dostarczania gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli, a które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
za dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przedsiębiorcy o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 10 REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący może reklamować wadliwy towar na podstawie rękojmi lub gwarancji przewidzianej w Kodeksie cywilnym, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z gwarancji, Kupujący może, na zasadach i w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
żądać usunięcia wady.
Sprzedawca prosi Cię o złożenie reklamacji na podstawie gwarancji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 3 Regulaminu.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty jej doręczenia. Podstawą wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacji lub zwrotu dostępny na stronie internetowej. Przesłanie innego lub nieprawidłowo wypełnionego formularza może opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
§ 11 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych podawanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym inne cele i podstawy przetwarzania danych, a także odbiorcy danych – znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE ) o ochronie danych osobowych – ” GDPR “.
Celem przetwarzania przez Sprzedawcę danych Kupującego, przekazanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa sprzedaży lub działania podjęte na żądanie Kupującego w celu jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b GDPR)
obowiązek prawny ciążący na Sprzedawcy związany z prowadzeniem księgowości (art. 6 (1) (c) oraz
prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 (1) (f) GDPR).
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
Dane Kupującego przekazane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do czasu:
umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą przestanie obowiązywać;
Sprzedawca nie będzie już związany prawnym obowiązkiem przetwarzania danych Kupującego;
ustanie możliwość dochodzenia przez Kupującego lub Sprzedawcę roszczeń związanych z zawartą przez Sklep umową sprzedaży;
zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – jeżeli podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
Kupujący ma prawo żądać:
dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych do innego administratora
jak również prawo do:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, na podstawie art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (tj. na uzasadnione interesy realizowane przez administratora).
W celu realizacji swoich praw Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą korzystając z danych z § 3 Regulaminu.
Jeżeli Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 12 ZASTRZEŻENIA.
Kupującego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Każde zamówienie złożone w Sklepie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga odrębnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest w terminie i w celu realizacji zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani w żaden sposób nie ogranicza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Postanowienia dotyczące towarów i umów sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umów o dostarczenie treści cyfrowych, chyba że Regulamin określa te kwestie odrębnie.
§ 13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego niebędącego Konsumentem, w granicach dopuszczalnych przez prawo, jest wyłączona.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
ENGLISH VERSION
§ 1 GENERAL PROVISIONS
These Regulations define the rules for using the online store https://sewerdwellers.pl/.
§ 2 DEFINITIONS
Working days – days from Monday to Friday with the exception of public holidays.
Account – a free Store function regulated by separate regulations (a service provided electronically), thanks to which the Buyer can set up an individual account in the Store.
Consumer – a consumer within the meaning of the Civil Code.
Buyer – any entity buying in the Store.
Regulations – these regulations.
Store – Sewer Dwellers Shop online store run by the Seller at https://sewerdwellers.pl/
Seller – Jakub Kulikowski, unregistered activity. Bielsko-Biała.
§ 3 CONTACT WITH THE SELLER
- E-mail address: shop@sewerdwellers.
- Address: Sewer Dwellers Shop, ul. Gminna 15, 43-300 Bielsko-Biała
§ 4 TECHNICAL REQUIREMENTS
- For the proper functioning of the Store, you need:
- a device with Internet access
- a web browser that supports JavaScript and cookies.
- To place an order in the Store, in addition to the requirements set out in paragraph 1, an active e-mail account is required.
§ 5 SHOPPING IN THE STORE
- The prices of goods visible in the Store are the total prices for the goods.
- The Seller points out that the total price of the order consists of the price for the goods indicated in the Store and, if applicable, the costs of delivery of the goods.
- The product selected for purchase should be added to the basket in the Store.
- Then, the Buyer selects from the available in the Store: the method of delivery of the goods and the payment method for the order, and also provides the data necessary to complete the order.
- The order is placed upon confirmation of its content and acceptance of the Regulations by the Buyer.
- Placing an order is tantamount to concluding a sales contract between the Buyer and the Seller and the acceptance of the Store’s Regulations.
- The Seller will provide the Consumer with a confirmation of the conclusion of the sales contract on a durable medium at the latest upon delivery of the goods.
- The Buyer may register in the Store, i.e. set up an Account in it, or make purchases without registration by providing his data with each possible order.
§ 6 PAYMENTS
- You can pay for the order placed, depending on the Buyer’s choice: via the payment platforms listed on checkout page
- If you choose to pay via the WP-PAY payment platform, Blue Media SA is the entity providing online payment services
- If the Buyer selects payment in advance, the order must be paid within 3 Business Days of placing the order. After this deadline is exceeded, the sales contract will be terminated due to the fault of the Buyer.
- The seller informs that in the case of some payment methods, due to their specificity, payment for the order by this method is possible only immediately after placing the order.
§ 7 ORDER COMPLETION
- The seller is obliged to deliver the goods without defects.
- In the event that the Buyer has chosen to pay in advance for the order, the Seller will proceed with the order after receiving the payment from the Buyer. The order is shipped within 1 – 6 business days from the date the payment is credited, it can vary from shipping destination (country).
- The Seller reserves the right not to combine several orders and to cancel orders at the Customer’s request that have the status not shipped.
- The goods are delivered only on the territory of the Republic of Poland.
- Goods purchased in the Store are delivered depending on the delivery method chosen by the Buyer:
- Via the Polish Post
- It is not possible to pick up a personal order.
- The buyer is obliged to check the parcel in the courier’s presence. If a shipment is damaged, it is necessary to draw up a transport damage protocol and immediately notify the Seller of this fact by sending an e-mail. The lack of a damage report with the courier will prevent the initiation of the complaint procedure, and thus the return of the goods.
§ 8 RIGHT TO WITHDRAW FROM THE CONTRACT
- The consumer has the right to withdraw from the contract concluded with the Seller via the Store, subject to § 10 of the Regulations, within 14 days without giving any reason.
- The deadline to withdraw from the contract expires after 14 days from the day:
- in which the Consumer came into possession of the goods or in which a third party other than the carrier and indicated by the Consumer came into possession of the goods;
- on which the Consumer acquires, or a third party, other than the carrier and indicated by the Consumer, acquires the last of the goods in the case of a contract obliging to transfer ownership of many things that are delivered separately;
- conclusion of the contract – in the case of a contract for the supply of digital content.
- In order for the Consumer to exercise the right to withdraw from the contract, he must inform the Seller by e-mail.
- All returns should be submitted by sending the completed withdrawal form at the end of the Regulations along with the returned product.
- The returned goods should be secured, packed and returned intact to the address of the shop at the Buyer’s expense.
- The returned goods cannot have traces of use, wear, smells.
- The cost of the returned goods is borne by the Buyer.
- The seller is obliged to immediately, not later than within 14 calendar days from the date of receipt of the product return and the return form on withdrawal from the contract, return to the customer the payments made by him for the returned goods.
- The reimbursement will be made by the Seller using the same payment methods that were used by the Consumer in the original transaction, unless the Consumer agrees to a different solution, in each case the Consumer will not incur any fees in connection with this return.
- The seller asks you to return the goods to the following address: ul. Gminna 15, 43-300 Bielsko-Biała immediately, in accordance with the statutory deadlines.
- The consumer is only liable for a decrease in the value of the goods resulting from using it in a different way than was necessary to establish the nature, characteristics and functioning of the goods.
§ 9 EXCEPTIONS TO THE RIGHT TO WITHDRAW FROM THE CONTRACT
- The right to withdraw from a distance contract is not entitled to the Consumer in relation to the contract:
- in which the subject of the service is a non-prefabricated item, manufactured according to the Consumer’s specification or serving to satisfy his individual needs;
- in which the subject of the service is an item that deteriorates quickly or has a short shelf-life;
- in which the subject of the service is an item delivered in a sealed package, which after opening the package cannot be returned due to health protection or hygiene reasons, if the packaging has been opened after delivery;
- in which the subject of the service are items that after delivery, due to their nature, are inseparably connected with other items;
- in which the subject of the service are sound or visual recordings or computer software delivered in a sealed package, if the package has been opened after delivery;
- for the delivery of newspapers, periodicals or magazines, with the exception of a subscription agreement;
- in which the price or remuneration depends on fluctuations in the financial market over which the entrepreneur has no control and which may occur before the deadline to withdraw from the contract;
- for the delivery of digital content that is not recorded on a tangible medium, if the performance began with the Consumer’s express consent before the deadline to withdraw from the contract and after informing the entrepreneur about the loss of the right to withdraw from the contract.
§ 10 COMPLAINTS
- In the event of a defect in the goods, the Buyer may complain about the defective goods on the basis of the warranty or guarantee provided for in the Civil Code, provided that the guarantee has been granted.
- Using the warranty, the Buyer may, on the terms and within the time limits specified in the Civil Code:
- submit a price reduction statement,
- in the case of a significant defect – submit a statement of withdrawal from the contract,
- demand replacement of the item with one free from defects,
- demand that the defect be removed.
- The seller asks you to submit a complaint based on the warranty to the postal or electronic address indicated in § 3 of the Regulations.
- If it turns out that in order to consider the complaint, it is necessary to deliver the advertised goods to the Seller, the Buyer is obliged to deliver the goods, in the case of the Consumer at the Seller’s expense, to the address ul. Gminna 15, 43-300 Bielsko-Biała.
- If an additional guarantee has been granted for the product, information about it, as well as about its conditions, is available in the product description in the Store.
- Complaints regarding the operation of the Store should be sent to the e-mail address indicated in § 3 of the Regulations.
- The seller will respond to the complaint as soon as possible, no later than 14 working days from the date of its delivery. The basis for initiating the complaint or return procedure is a correctly completed complaint or return form available on the website. Sending a different or incorrectly completed form may delay the consideration of the complaint.
§ 11 PERSONAL DATA
- The administrator of the personal data provided by the Buyer when using the Store is the Seller. Detailed information on the processing of personal data by the Seller – including other purposes and grounds for data processing, as well as data recipients – can be found in the Privacy Policy available in the Store – due to the principle of transparency, contained in the general regulation of the European Parliament and of the Council (EU ) on data protection – ” GDPR “.
- The purpose of processing the Buyer’s data by the Seller, provided by the Buyer in connection with purchases in the Store, is the implementation of orders. The basis for the processing of personal data in this case is:
- a sales contract or actions taken at the Buyer’s request to conclude it (Article 6 (1) (b) of the GDPR)
- the legal obligation on the Seller related to accounting (Article 6 (1) (c) and
- the legitimate interest of the Seller, consisting in the processing of data to establish, assert or defend any claims (Article 6 (1) (f) of the GDPR).
- Providing data by the Buyer is voluntary, but at the same time necessary to conclude a sales contract. Failure to provide the data will prevent the conclusion of a sales contract in the Store.
- The Buyer’s data provided in connection with purchases in the Store will be processed until:
- the sales contract concluded between the Buyer and the Seller will cease to apply;
- the Seller will no longer be bound by the legal obligation to process the Buyer’s data;
- the possibility of pursuing claims by the Buyer or the Seller related to the sales contract concluded by the Store will cease;
- the Buyer’s objection to the processing of his personal data will be accepted – if the basis for data processing was the legitimate interest of the Seller
- The buyer has the right to demand:
- access to your personal data,
- rectifying them,
- delete,
- processing restrictions,
- transfer data to another administrator
as well as the right to: - object at any time to the processing of data for reasons related to the specific situation of the Buyer – to the processing of personal data concerning him, based on art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (i.e. on the legitimate interests pursued by the administrator).
- In order to exercise his rights, the Buyer should contact the Seller using the data from § 3 of the Regulations.
- If the Buyer considers that his data is being processed unlawfully, the Buyer may submit a complaint to the President of the Office for Personal Data Protection.
§ 12 RESERVATIONS
- The Buyer is forbidden to provide illegal content.
- Each order placed in the Store constitutes a separate sales contract and requires separate acceptance of the Regulations. The contract is concluded on time and for the purpose of order fulfillment.
- Agreements concluded on the basis of the Regulations are concluded in Polish.
- None of the provisions of the Regulations excludes or in any way limits the consumer’s rights under the law.
- Provisions regarding goods and sales contracts apply accordingly to digital content and contracts for the supply of digital content, unless the Regulations specify these issues separately.
§ 13 PROVISIONS CONCERNING BUYERS WHO ARE NOT CONSUMERS
- The right to withdraw from a distance contract is not available to an entity other than the Consumer.
- Any liability of the Seller towards the Buyer who is not a Consumer, within the limits permitted by law, is excluded.
- In the event of a possible dispute with a Buyer who is not a Consumer, the competent court will be the court competent for the seat of the Seller.